22 de juny 2013

Coca d'albercocs



El dimarts vam comprar al Mercat d'Amposta un parell de quilos d'albercocs de La Galera, dolços i molt gustosos. Vam reservar els menys madurs a la nevera per a fer-ne una coca avui dissabte. I ja l'hem feta, servirà aquesta tarda per berenar a la Fila.

Ingredients
  • Albercocs
  • 3 ous 
  • 120 grs de mantega 
  • 150 grs de sucre 
  • 150 grs de farina 
  • 1 copeta de conyac o rom 
  • 2 culleradetes de llevadura Royal o 1 paperet de grasiosa 
  • Canyella en pols 

Elaboració:

Barregeu el sucre amb la mantega (textura pomada). Afegiu els ous, un a un. Després la farina (on haureu barrejat la llevadura) i el licor.

Poseu la massa en un motlle i repartiu al damunt els albercocs partits per la meitat. Espolseu amb una mica de sucre i canyella en pols.

Poseu a coure al forn a 160º durant 25/30 minuts. 

  • ..

2 comentaris:

  1. m'ha recordat una ensaïmada que vaig menjar a mallorca, que era d'albercocs i de sobrassada!! m'he quedat sense paraules...

    ResponElimina
  2. M'agrada molt com queda! Em fa molt gràcia! I ha de ser molt i molt bona! Una abraçada!

    ResponElimina